مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03اقتصادي

فارس من| اعلام نتایج آزمون پارس جنوبی تا آخر هفته جاری


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تا آخر این هفته ان شالله نتایج اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مخاطبین فارس من در جدیدترین مطالبه خود با ثبت سوژه ای با عنوان درخواست اعلام نتایج اولیه آزمون پارس جنوبی بوشهر خواستار این مهم شدند.

  در همین رابطه خرداد ماه امسال بود که مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از جذب 857 نفر از بومیان استان بوشهر در پالایشگاه های گاز پارس جنوبی خبر داد که آزمون استخدامی پالایشگاه های گاز پارس جنوبی در تاریخ 31 شهریورماه با حضور بیش از 3 هزار داوطلب در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

آزمون پُرشائبه در ماه های گذشته آماری غیررسمی از نتایج این آزمون در فضای مجازی منتشر شد که باعث واکنش تند کاربران مجازی در استان بوشهر شد.

قبولی 15 نفر در آزمون شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی! احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر نیز در نشست رسانه ای با خبرنگاران اظهار کرد: سال ها بود که سهم جذب 50 درصد نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز رها شده بود و هر مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی جداگانه آزمون ها را در تهران برگزار می کردند و نیروهای مورد نظر خود را استخدام می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اعلام نتایج آزمون پارس جنوبی تا آخر هفته جاری

فارس من| اعلام نتایج آزمون پارس جنوبی تا آخر هفته جاری